środa, 16 grudnia 2009

Powitanie

Tak, chcialam się przywitać.
Na BlogSpot'cie jestem Wypisana, a poza nim Zuzia. Po prostu :)
Zajmuję się przede wszystkim biżuterią i wszystkim, co się swieci. Ale bardzo spodobał mi się scrapbooking. Tutaj będę pokazywać jego początki, ale również własnie biżuterię. Mam nadzięję, że się spodoba. Na początku bardzo proszę o wyrozumiałosc. Bo nie wszystko się wszystkim udaje. Mam nadzieję, że już dzis uda mi się cos wstawić, ale nie obiecuję. Jak nie dzi to jutro. Dobra dosyć gadania :)
Może co wygrzebię z poprzedniego bloga (na onecie)bo mój internet mnie nie lubi i postanowił się zawiesić. Chociaż prosiłam...
Proszę:


To mój prezencik dla Mychy mój zostanie obfocony jutro, a zdjęcia wstawię jak najszybciej. Mam jeszcze parę nowych prac.
Dobra.
Pozdrawiam. I miłego wieczoru.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :)