poniedziałek, 3 maja 2010

Kreatywny maj, z kreatywnym opóźnieniem :p

Przepraszam, mam 2 dniowe opóźnienie w realizacji projektu zaproponowanego przez Michelle.

Więcej informacji po kliknięciu na bannerek (:

1 maja:
Wykonanie planowane na 1 maja, niestety zostało przesunięte na 2 wcześnie rano , z nieważnych powodów. Ale mam nadzieję, że mi uznacie. Pojechałam w niej na mecz, a teraz wisi na ścianie. :p




2 maja:
Łódż. Final Four Europejskiej Ligi Mistrzów w siatkówce klubowej mężczyzn. na zdjęciach Skra Bełchatów. Zajęli wczoraj 3 miejsce (:
Bartek Kurek:

Michał Winiarski:

Stephane Antiga:

Zdjęcia są złej jakości - nie mam dobrego aparatu + były robione z dużym zbliżeniem.
Ale wrażenia są po meczu cudowne. uwielbiam polskich kibiców. :D



Z tej okazji candy organizuje ILS. (:

A dzisiejsze 'coś kreatywnego' wieczorem. :D
xoxo.

3 komentarze:

  1. O jaaa.. Byłaś na Final Four..? Zazdrooooszczęęę! Jak nie wiem!
    A koszulka świetna. :DD
    Ja niestety w tv tylko oglądałam, a Atlas Arenę z samochodu widziałam. :(
    Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, byłam (: Szkoda, że nasi panowie sie nie wysilili w sobote -.- Ale było faajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja sobie chodze po blogach i patrze jak nam wychodzi to miesieczne wyzwanie.
    Zapraszam tez do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :)